شرح وظايف :
همكاري در تهيه و تنظيم بودجه شركت و پيشنهاد اصلاح و ترميم آن در موارد لزوم .
وصول وجوه اعتبارات و تمركز آن در حساب بانكي و نگهداري حسابهاي مربوطه .
وصول درآمد سپرده ها و مطالبات شركت و انتقال آن به حسابهاي مربوطه طبق مقررات .
تهيه و تنظيم و صدور اسناد هزينه و برگه هاي تشخيص محاسباتي براساس قوانين و مقررات مربوطه .
رسيدگي و تسجيل كليه اسناد و مدارك مربوط به هزينه هاي شركت با توجه به مقررات و آئيننامه هاي مربوط .
تنظيم و نگهداري دفاتر قانوني شركت .
تهيه و تنظيم تراز نامه و حساب سود و زيان عملكرد شركت و ارائه آن به مراجع ذيصلاح .
تهيه و تنظيم صورتحسابها و گزارشهاي مالي مورد نياز و ارسال آن به مقامات و واحدهاي مربوطه .
بررسي حساب پايگاههاي عملياتي براساس گزارشهاي ماهانه .
كنترل وجوه ارسالي از پايگاههاي عملياتي و مقايسه آن با گزارشهاي ارسالي بمنظور تعيين مغايرت و اعلام آن به مقامات ذيربط .
موجودي گيري انبارهاي شركت برحسب مقدار و تعداد .
رسيدگي به حسابهاي كالاهاي وارده و صادره از انبارها و نگهداري تنظيم صورت موجودي براي ارائه به مقامات مربوطه .
نگهداري سپرده ، وجوه ، هزينه ها و اوراق بهادار
تنظيم و نگهداري حسابها بر طبق قانون و ضوابط و مقررات مربوط و صحت و سلامت آنها
نگهداري حساب اموال دولتي